En verden sett gjennom mine øyne..

Sommartid….

Nå har det vore ganske treigt her innpå av innlegg frå meg, og itte ein kommentar frå Sissel Marie, ska eg igjen begynna å skriva litt her på siå mi.. 🙂

Eg har te nå hatt ein kjempefine ferie, håpe på litt sol før eg tar turen tebage te Oslo… I begynnelsen av ferien fekk eg solt meg litt, og va ganske så inni feriemodusen…Så begynte eg å jobba i hjemmesykepleien på Finnøy, va greit det… E jo alltid kjekt med penger 🙂

Eg har og vore i to bryllup denna sommaren… Anita og Svenni blei lykkeligt gifte 7.juli, og det va kjempe koseligt å var der å feira dagen samen med dei… Te tross for litt regn, va det ein flotte dag, og de va et nydeligt brudepar..

Det andra bryllupet va te Mona og Odd Fridtjov så gifta seg 21.juli.. Det va et flott og bra bryllup med full gang heile dagen og kvelden…. Det blei ganske tårevått under vielsen, skikkelig rørande, men sminken satt på te tross for mange tårer 🙂 Eg va kanskje ikkje den verste… Ragnhild og Sissel Marie va nok litt verre enn meg, de prøvde å tella tårer, men det va kje så lett for de rant ganske så lett og kom fort itte kvarandre… Og det va lett å se ittepå…

Ellers så kom eg heim frå UL i går kveld, itte et Fjelltuntreff på Kvitsøy…. UL va kjempebra, gode møter – spesielt talane, og det va utrulig kjekt å treffa så mange kjente folk igjen…. Det va litt kjedelig at det regna i slutten, men eg har jaffal hatt ei kjempe veka… Og dåkke treffe nok meg i Kongeparken-Ålgård neste år 🙂

Nå e det ca 2 1/2 veka te eg reise te Oslo igjen, og tidå ska eg bruka te å jobba på Finnøy, lesa te eksamen og skriva på ei oppgava så ska leveras på eksamensdagen…. Ønsk meg lykke te!!!!

Ellers ska det va møteveka her 7.-12. august, så alle så kunne tenkt seg å gå på møter, e hjertelig velkomne her te Halsnøy…

juli 30, 2007 - Posted by | Ukategorisert

4 kommentarer »

  1. du grein litt du og anne britt… 🙂 e kje så enkelt å holda tårene tebars – broderen og Mona va utrulig nydelige!:) men, eg e jo ganske følsomme då, d vett jo di fleste..hehe..

    UL har vært heilt fantastisk!! Bibeltimane va di beste, Takk Gud for Asbjørn Handeland! Gud fins, og d må me bare forholda oss te! 🙂 Glede meg te UL neste år!

    E veldi gla i dg eg Anne Britt! kjekt at du ska ha en del praksis på denne siå av landet, kjipt når dåkk e så langt vekke… 🙂

    Nå e d jobbing på meg igjen, heldigvis bare to veker igjen på IKEA.. Halleluja!:)

    Kommentar av Ragnhild B. | juli 30, 2007 | Svar

  2. Lykke te!!! Og på tide at der kom et innlegg her nå, har venta i laaaang tid på det:) Men; ka me någen bilder fra bryllupet te broremann? Eller någen bilder av deg? Eller begge deler kanskje? Eg elske å se bilder:) Det går forøvrigt ganske fint me meg:) Har bare ca 4 uker igjen i praksis, og så reise eg hjem te kjære Norge:) Sånn ellers, ikkje någe nytt her i gården:)

    Kommentar av Birgit | august 1, 2007 | Svar

  3. Kjekt med nytt innlegg!!:) Fortsett med det..;) Lykke te med eksamenslesing og oppgaveskriving!

    Kommentar av Oddrun | august 4, 2007 | Svar

  4. ja åsså inneholde neste året besøg te haugesund! ikje gløm nå dèt jaffal!!!!
    you rock, å eg digge deg:)

    Kommentar av birt | august 6, 2007 | Svar


Legg igjen en kommentar